PROGRAM

AS KIER

 09:00-09:20

Jak zmieniło się strategiczne planowanie komunikacji marek w dobie programmatic (podejście do planowania Data Driven Campaigns)

Anna Warzeniuk, MediaCom

09:20-09:40

Programmatic Buying. Podróż z użytkownikiem od wizerunku do sprzedaży.

Michał Gąś, Cube Group

09:40-10:00

Programmatic wideo, czyli telewizja 2.0

Dawid Dutkiewicz, Bluerank

10:00-10:20

TBA

TBA

10:20-10:35

Case Study: Online to offline – Programmatic jako sposób na wsparcie sprzedaży tradycyjnej

Jacek Józwiak, Revescore

10:35-10:50

Przerwa kawowa

AS PIK

10:50-11:10

Header Bidding – modny slogan czy wartościowa technologia?

Paulina Zyśk-Lisica, WP

11:10-11:30

Automatyzacja kreacji, czyli jak jeszcze lepiej wykorzystać potencjał zakupu programatycznego

Agata Czech, Wavemaker 

11:30-11:55

TBA

TBA

11:50-12:05

Wykorzystynia triggerów w celu zwiekszenia efektywności komunikacji

Konrad Wiak, MediaCom

12:05-12:20

TBA

TBA

12:20-12:40

Przerwa kawowa

AS KARO

12:40-13:00

Programmatic Breakthrough – Wykorzystanie Wielu źródeł danych w jednym ekosystemie

Jacek Józwiak, Revescore

13:00-13:20

Wysoka jakość danych kluczem do wyższej skuteczności kampanii programmatic – jak uzyskać / 360-stopniowy profil klienta dzięki integracji danych na platformie DMP

Maciek Sawa, CloudTechnologies

13:20-13:40

Case Study: Right point, czyli badanie ile trzeba zobaczyć reklamy, aby była skuteczna

Aleksandra Bujnowska
Havas Media Group
i Wiola Łada-Szewczenko
DBi, Havas

13:40-14:00

TBA

TBA

14:00-14:45

Lunch

AS TREFL

14:45-15:05

Przyszłość jest dziś, czyli jak wymodelować customer journey Twojego użytkownika.

Nikodem Sarna, 
Netsprint Group

15:05-15:25

Karty zostały rozdane RODO

TBA

15:25-15:45

Digital OOH – The New Frontier for Programmatic

Damian Rezner,
Marcin Ciechanowicz, 
Screen Network S.A.

15:45-16:00

TBA

TBA

16:00

Zakończenie

Serwis stworzony przez red-studio.eu